Instagram Shadow Ban چیست؟ ، چگونه خلاص شویم؟ | [راه حل - 2021]
آموزش ترفند های آزمون آیلتس با متود های آموزشی
تاریخ : یک شنبه 24 اسفند 1399
نویسنده : یاسر موسوی

اگرچه با گذشت زمان تغییری ایجاد نکرده اید ، اما می بینید که میزان مشاهده اینستاگرام شما کاهش یافته ، لایک های شما کاهش یافته و نظرات شما تقریباً به طور کامل متوقف شده است. این تغییرات ناگهانی در بسیاری از کانال های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ممکن است دلایل زیادی داشته باشد. بروزرسانی الگوریتم اینستاگرام یکی از این دلایل است. با این حال ، ممکن است Shadowban نیز باعث این امر شده باشد. سایبان چیست که اکثر مدیران شبکه های اجتماعی نمی دانند و چگونه می توان از شر آن خلاص شد ، در این مقاله توضیح می دهیم.

اطلاعات بیشتر در:

https://virgool.io/@m_84886479/همه-چیز-درباره-اینستاگرام-مارکتینگ-2021-bjihqkqum2sk

 

سایه بان اینستاگرام چیست؟
اول از همه ، لازم است معنای اصطلاح "سایه بان" را روشن کنیم و سردرگمی معنا را در اینجا از بین ببریم. این اصطلاح در ابتدا توسط عکاسی ایجاد شد که متوجه شد عکسهای او در اوایل سال 2017 در برخی جستجوهای هشتگ ظاهر نشده است. با این حال ، همه ما می دانیم که ممکن است بسیاری از عکسها در برچسب های استفاده شده ظاهر نشوند ، یا افراد مختلف عکسهای مختلف را در همان عکس ببینند برچسب ها

به طور عمومی ، مشخص نبود که یک رتبه بندی الگوریتمی برای نتایج جستجوی هشتگ در اینستاگرام اعمال شده است. این بدان معنی است که کاربران مختلف ممکن است نتایج مختلف محتوای جستجوهای خاص را مشاهده کنند. یک کاربر ممکن است حتی هنگام مشاهده جستجوی مشابه در زمان های مختلف ، محتوای مختلفی را مشاهده کند. بنابراین ، اگر تصویر شما هنگام ارسال پست در هشتگ ظاهر نشود ، به این معنی نیست که یک سایه بان دریافت کرده اید.

ممنوعیت سایه در زبان ترکی به معنای مسدود کردن یا محدود کردن است. این وضعیتی است که تعداد فالوورها را توضیح می دهد ، لایک ها را کم می کند یا نظرات را بدون دلیل کاهش می دهد. در مورد محدودیت های حساب ، این موارد فقط وقتی رخ می دهد که حساب یا کاربری به گونه ای رفتار کند که اینستاگرام از نظر ماهیت هرزنامه باشد. اینها انواع فعالیتهایی هستند که در محدوده "عادی" کاربر از حد مجاز عبور می کنند. بنابراین این محدودیت ها چیست؟ بیایید آنها را واضح تر از هم جدا کنیم. 

اطلاعات بیشتر در:

https://bloggermemeber.medium.com/تبلیغات-گسترده-e6bc7dd554ec

 

تأثیر محدودیت پیروی در Shadowban
در واقع ، اگرچه به نظر می رسد افراد نامحدود را می توان در اینستاگرام دنبال کرد ، اما شما می توانید حداکثر 7500 نفر را در اینستاگرام دنبال کنید. وقتی به این تعداد رسیدید ، باید کسی را دنبال نکنید تا بتواند شخص جدیدی را دنبال کنید.

تعامل موفقیت آمیز با این تعداد زیاد یا محتوای بسیار زیاد برای یک کاربر متوسط ​​بسیار دشوار خواهد بود. با این حال ، بدون توجه به اینکه شما یک حساب شخصی یا شخصی هستید ، تعداد افرادی که می توانند حساب شما را دنبال کنند محدودیتی ندارد. اینستاگرام همچنین محدودیت های شدیدی در تعداد افرادی که می توانید در یک بازه زمانی مشخص دنبال کنید وجود دارد ، اما عوامل مختلفی بر این تعداد تأثیر می گذارد. حسابهای جدید از نظر تعداد حسابهایی که می توانند بصورت ساعتی یا روزانه دنبال کنند محدودیت کمتری دارند. اندازه حساب شما (تعداد فالوئرهای شما) نیز می تواند در محدودیت شما برای رسیدن به این هدف کمک کند. https://www.behance.net/amirhoj/resume

 

در حالی که اینستاگرام محدودیت های مشخصی دارد اما محدودیت تعداد حسابهایی که می توانید در هر ساعت و روز دنبال کنید در هیچ کجا به وضوح مشخص نشده است. ارقام پذیرفته شده به طور کلی 30 پیگیری در ساعت و 800 نفر در روز است. با این حال ، یک بار دیگر ، حساب هایی که دائماً درخواست های پیگیری جدید ارسال می کنند ، ممکن است برچسب های هرزنامه را دریافت کنند. در این مرحله ، ممکن است او بدون اینکه متوجه شود در رادار اینستاگرام گیر کرده است. این بدان معنی است که فعالیت های شما وجود دارد اما توسط بسیاری از افراد دیده نمی شود. مجبور کردن اینستاگرام بیش از یک بار در مدت زمان کوتاه ، انجام اقدامات مشابه هرزنامه حتی اگر هرزنامه نباشد ، می تواند وضعیتی را ایجاد کند که ما آن را shadowban می نامیم.

خلاص شدن از شر Shadowban اینستاگرام چطور؟
اگر در فکر چگونگی حذف shadowban یا چگونگی خلاص شدن از شر این shadowban هستید ، ابتدا باید حرکات حساب خود را بررسی کنید. زیرا فعالیت های حساب کاربری شما را در جایی از چشم اینستاگرام قرار می دهد. هرچه تعداد دنبال کننده های شما بیشتر باشد ، پست های شما بیشتر مورد پسند و نظر قرار می گیرند ، پست های شما بیشتر به اشتراک گذاشته می شود ، داستان های شما مشاهده می شوند و داستان های شما به اشتراک گذاشته می شوند ، اعتبار بیشتری در سمت اینستاگرام دارید. به عبارت دیگر ، حرکاتی که محدودیتهایی را ایجاد می کنند قابل فهم هستند. اگر مانعی دارید ، می توانید سریعتر و در مدت زمان کمتری نسبت به حساب های دیگر برطرف شوید.

می دانیم که می توانیم برای هر پست 30 هشتگ قرار دهیم.
همانطور که در مقالات قبلی خود ذکر کردیم ، ایده آل ترین 20 است. اگر نمی خواهید پیروان خود را خسته کنید اما همچنان می خواهید به طریقی در محتوا برجسته شوید ، قطعاً تعداد هشتگ ها را محدود کنید یا بعداً آنها را به تصویر اضافه کنید یک نظر.
همچنین توجه داشته باشید که همچنان می توانید تا 20 نفر را در هر پست برچسب گذاری کنید.
اگر می خواهید افراد یا حساب های بیشتری را برچسب گذاری کنید ، در وضعیت هرزنامه قرار می گیرید.
پاسخ ایده آل به این سوال که چگونه می توان سایه بان را بلند کرد این است که از اقدامات ناخواسته دوری کنید. علاوه بر این ، همانطور که در بالا ذکر کردیم ، داشتن حساب های محبوب اینستاگرام و داشتن تعداد زیادی فالوور از ورود حساب شما به وضعیتی که ما آن را shadowban می نامیم جلوگیری می کند.
در شرایط عادی ، وقتی برنامه هایی ایجاد می کنید که به نظر می رسد ناخواسته یا بیش از حد مجاز اینستاگرام هستند ، حساب شما به طور مستقیم مسدود یا محدود می شود.

بعضی اوقات ، حتی اگر به آن محدودیت ها نرسید ، اگر خیلی زیاد به آن نزدیک می شوید ، به عنوان یک پیشگیری ، کمی توسط Instagram مسدود خواهید شد. ساده ترین راه برای جلوگیری از این وضعیت یا بیرون آمدن از Shadowban افزایش تعداد دنبال کنندگان است. از آنجایی که در مدت زمان کوتاهی یا در مدت زمان کوتاهی تعداد فالوورها به راحتی افزایش نخواهد یافت ، می توانید در این مرحله Crovu را انتخاب کنید تا فالوورهای مطمئن و ارگانیک خریداری کنید. در صورت مسدود شدن حساب های مختلف یا مشکلات مختلف حساب ، می توانید با ما تماس بگیرید تا همه مشکلات را به صورت فوری و دائمی برطرف کنید.

علاوه بر این ، شما می توانید بسته های تقویت کننده کاربر Instagram کاملا واقعی را خریداری کنید ، می توانید بسته های ما را در اینجا مرور کنید.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
در این وبلاگ در رابطه با شبکه های اجتماعی مطالبی می آموزیم.